Twój koszyk jest obecnie pusty!
1. Jak zapisać się do newslettera?
Możesz zapisać się do naszego newslettera i otrzymać 10% na swoje pierwsze zakupy! Jednocześnie otrzymasz od nas informację o aktualnych promocjach, ofertach, akcjach czy zniżkach. Gdy przewiniesz stronę na sam dół po lewej stronie w szarym okienku wpisz swój adres e-mail, zaakceptuj nasz regulamin oraz politykę prywatności i klikniesz ,,zapisz”.
2. Czy mogę złożyć zamówienie jako gość?
Tak, jest to możliwe. Jednak zachęcamy do założenia konta, ponieważ udostępnia ono między innymi podgląd poprzednich zamówień, ulubione produkty itp.
3. Czy mogę złożyć zamówienie w inny sposób?
Tak, zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: 690 898 838 lub kontaktu mailowego: zamowienia@aldaprzysmaki.pl
Prosimy o przygotowanie informacji:
- Imię i Nazwisko;
- Adres dostawy;
- numer kontaktowy dla kuriera, adres e-mail;
- zamawiane produkty;
- forma zapłaty (przedpłata, za pobraniem: płatność gotówką lub kartą u kuriera);
- wybór dostawy (Kurier, Paczkomat).
4. Czy istnieje darmowa dostawa?
Tak, jak najbardziej. Darmowa dostawa obowiązuję od 150 zł. (Ta kwota musi zostać przekroczona także po naliczonych rabatach)
5. Jakie są formy dostawy?
Współpracujemy z firmą InPost sp. z o.o.
Dostępny formy dostawy (wysyłka krajowa):
- kurier InPost;
- paczkomat InPost 24/7.
Po otrzymaniu informacji mailowej zachęcamy to sprawdzenia przesyłki poprzez: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Przy wysyłce za granicę są dostępne różne formy dostawy.
6. Jakie są koszty dostawy?
Przy zamówieniach przekraczających 150 zł brutto – wysyłka gratis.
Dostawa do paczkomatu InPost przy przedpłacie na konto wynosi 12,99 zł, a przy wysyłce za pobraniem 16,99 zł.
Wysyłka kurierem InPost przy przedpłacie na konto wynosi 14,99 zł, a przy pobraniu 15,99 zł.
7. Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
Przybliżony czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. Przy przedpłacie na konto czas ten jest liczony od chwili zaksięgowania środków na naszym rachunku bankowym. Przybliżony czas skompletowania zamówienia wynosi 1 dzień roboczy, a dostarczenie przesyłki następuje zazwyczaj kolejnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki.
8. Czy mogę anulować zamówienie?
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane oraz nie zostało nadane – istnieje taka możliwość.
Prosimy wówczas o informację mailową: zamowienia@aldaprzysmaki lub informację telefoniczną: 690 898 838.
9. Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
Istnieje możliwość wysyłki za granicę. Przed zakupem skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: zamowienia@aldaprzysmaki.pl w celu ustalenia kosztów dostawy oraz realizacji zamówienia.
10. Czy posiadacie kupony rabatowe?
Tak, możesz otrzymać 10% rabatu przy newsletterze.
Dodatkowo przy zrealizowaniu zamówienia dołączamy kupon 5% na kolejne zakupy do wykorzystania przez 31 dni od daty zakupu (liczone od dnia wystawienia dokumentu zakupu) .
11. Czy istnieją konkursy?
Co miesiąc organizujemy konkurs na naszym Facebooku oraz Instagramie, zachęcamy do sprawdzenia!
Facebook: ALDA Przysmaki dla zwierząt
Instagram: alda.przysmaki
12. Jak wypisać się z newslettera?
Aby zrezygnować z subskrypcji newslettera należy kliknąć w link ,,Wyłącz subskrypcję” na końcu newslettera.
13. Jak mogę znaleźć interesujący mnie produkt?
Prosimy o skorzystanie z ,,lupki” Szukaj, u góry po lewej stronie.